Despre campaniile de CSR

In ultimii ani, atat prin intermediul mijloacelor clasice de comunicare si raspandire a informatiilor (TV, out door-uri, publicatii online), cat si prin noile platforme (Facebook, Twitter), s-au facut vizibile din ce in ce mai multe campanii de CSR din partea companiilor.

Scopul campaniilor de CSR este de a incuraja actiunile si activitatile pozitive, centrandu-se in special pe grupuri de oameni defavorizati, activitati ecologice, indivizi cu dificultati, activitati sportive. Campaniile de CSR pe care le imbratiseaza companiile reprezinta “etica business” a respectivei entitati, principiile etice la care adera.

‘In ultimii 2 ani campaniile de CSR au crescut ca numar. Principalele motive ar fi cresterea acestor preocupari si departamente in cadrul companiilor, dar si cresterea userilor Facebook – deschiderea unui nou canal pentru promovarea lor”, sesizeaza Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions Agency.

In prezent insa, companiile tintesc prin campaniile CSR profitabilitate pe termen lung, mai putin vizibile si mai putin previzibile. Deseori, clientii unor companii mari nu stiu deloc ce campanii de CSR au realizat corporatiile – este important ca aceastea sa le comunice mai eficient, sa le diversifice.

Mai multe despre acest subiect puteti citi aici:

http://www.wall-street.ro/editorial/497/Maica-Tereza-in-corporatii-Scurta-privire-de-asupra-campaniilor-de-CSR

0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

Leave us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?