Dezvoltatorii platesc pentru a face rost de clienti. Cat si cui?

Articol imopedia - Alex Cernatescu despre promovarea imobiliara online

O veste buna circula repede. Iar una proasta si mai repede. Asa s-a intamplat si cu criza financiara care a incremenit piata romaneasca. Astfel, marile industrii s-au trezit intr-un impas: investim in imagine sau nu? „Este extrem, extrem de greu sa gasesti solutii in acest moment pe piata. Nu putem sa stam aici sa spunem ca este floare la ureche. Pana a lovit criza, daca puneai o maimuta la biroul de vanzari, putea sa faca treaba. Erau foarte multe cereri, oamenii de vanzari nu trebuia decat sa raspunda la ele. Acum se vede aportul departamentului de vanzari, al comunicarii.”, spune Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions.
Dar solutii exista. Si unele chiar la indemana. Una dintre ele consta in promovarea online. In ziua de azi, vizibilitatea in mediul online s-a dovedit a fi foarte eficienta si, mai ales, mult mai ieftina. „Internetul este un mediu propice pentru a ajunge direct la client, nimeni nu isi cumpara o locuinta fara sa verifice înainte tot ce se scrie pe internet despre ea, toate site-urile, forum-urile, toate parerile”, Emanuel Zeiler, director client service la Infinit Solutions.
Accesati linkul de mai jos pentru a citi articolul complet.
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/dezvoltatorii-platesc-pentru-a-face-rost-de-clienti–cat-si-cui-16489.html

0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

Leave us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?