X-Trade Brokers premiaza un trader cu 1 milion de euro

Pe 4 aprilie s-a dat startul celei mai mari competitii online din Romania. Casa de brokeraj X-Trade Brokers a lansat un concurs de tranzationare pe pietele de capital si pe Forex oferind un premiu de 1 milion de euro si 3 masini Mercedes SLK. Infinit Solutions a semnat strategia si creatia campaniei la nivel local.

Concursul are ca target orice cetatean roman peste 18 ani care isi doreste sa castige bani tranzactionand pe bursa. Concurentii participa folosind conturi demonstrative de tranzactionare cu bani virtuali, conditiile fiind cele din piata reala. Astfel, cu un buget virtual initial de 30.000 euro participantii pot cumpara si vinde instrumente financiare, concursul fiind castigat de concurentul care va realiza cel mai bun randament total pe toate cele trei categorii de tranzactionare cuprinse in concurs: FOREX, actiuni si optiuni.

X-Trade Forex Cup se desfasura in doua etape: 2 – 28 mai 2011 reprezinta etapa desfasurarii concursului propriu-zis, campania si inscrierea participantiilor incepand inca din 4 aprilie 2011. Pe 31 mai 2011 vom afla cine va fi castigatorul milionului de euro. Pe langa Romania, campania se desfasoara concomitent si in Cehia, Franta, Polonia, Spania, Germania, Slovacia, Marea Britanie si Ungaria.

Campania X-Trade Forex Cup implementata de Infinit Solutions a fost estimata pe piata romaneasca la aproximativ 200.000 euro. Aceasta include comunicare tv, outdoor, radio, comunicare online si un parteneriat media cu Realitatea Tv.

Campania inceputa cu un teaser pe site-ul “vine1.ro” a avut aproximativ 40.000 vizitatori in primele 3 zile de la lansare, colectand aproximativ 5.000 de participanti care si-au lasat datele de contact pentru a afla misterul din spatele “marelui 1”.

Victor Safta, directorul X-Trade Brokers Romania, a declarat ca “este cea de-a treia competitie Forex Cup pe care o realizam in Romania si era timpul sa ducem totul la un alt nivel. Am putut realiza acest lucru impreuna cu Infinit Solutions care ne sunt alaturi de trei ani si au inteles exact ce ne-am dorit sa realizam, o competitie avizata avand in vedere nivelul premiului si dimensiunea campaniei.”

Si Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions, a considerat campania un succes inca din primele ore de la lansare. “Suntem extrem de incantati de acest proiect complex pe care am reusit sa-l livram atat in online, cat si mediul offline. Infinit Solution a semnat creatia si strategia locala a campaniei reusind sa atraga atentia atat a mass-mediei, cat si a publicului avizat asupra acestui joc de tranzactionare.”

0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

Leave us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?